Noben vidik trženja ni pomembnejši od kakovostnega spletnega mesta, vhodnih vrat do vašega podjetja. Samo "dobro" spletno mesto ni dovolj dobro za preboj in pretvorbo uporabnikov v angažirane stranke in ambasadorje blagovnih znamk. Kaj v resnici potrebujete, je odlično spletno mesto.
Na tisoče vnaprej izdelanih predlog vam lahko olajša ustvarjanje spletnega mesta - če je vse, kar želite, preprosto, prosto prodajno spletno mesto, ki je videti dovolj profesionalno, da podjetju omogoči osnovni začetek. Za razlikovanje v današnji konkurenčni pokrajini pa potrebujete takšno edinstveno spletno mesto, kot ste vi sami.
Torej, katere so tiste lastnosti, ki naredijo spletno mesto odlično?
Vaše spletno mesto odraža vaše podjetje, vaše izdelke, vaše storitve in navsezadnje tudi vašo blagovno znamko. Zato je pomembno, da ste vizualno privlačni, uglajeni in profesionalni. Pustite, kakšen prostor prazen. Ne zabasane postavitve s kakovostnimi fotografijami in lepimi grafikami, pa bodo tiste, ki bodo dopustile, da bo vaše sporočilo zasijalo.
Enako pomembno je, da mora spletno mesto delovati hitro, pravilno in po pričakovanjih tako vas kot uporabnika. Izdelava mora potekati v skladu s spletnimi standardi, natančnim pregledom in rednim preizkušanjem težav s hitrostjo ali funkcionalnostjo.
Vsaka stran mora biti vedno hitra in funkcionalna, saj je lahko katera koli od teh dveh dejavnikov prvi ali edini vtis vaše potencialne stranke. Zlomljena, počasna ali slabo zgrajena spletna mesta bodo obiskovalce razočarala in spodbudila k predčasnemu odhodu.
Obiskovalcem strani se vedno mudi. Ne pustite jim, da delajo za informacije. Uporabniška izkušnja (UX) igra ključno vlogo, saj obiskovalcem pomaga uporabljati, razumeti in ostati na vašem spletnem mestu. Ustvarite očitno, logično navigacijo z jasno hierarhijo. Za funkcionalnost spletnega mesta uporabite dosledne postavitve in vizualne namige.
Vaše spletno mesto mora zadovoljiti tako tiste, ki prihajajo po nekaj posebnega, kot tudi te, ki samo brskajo po spletu. Pomagajte uporabnikom, da hitro najdejo, kar so iskali s pomočjo iskalnika na vašem spletnem mestu, in jih spodbujajte tako, da jim predlagate sorodno vsebino in zmanjšate slepe ulice.
Danes več ni izgovorov, vaše spletno mesto mora biti videti odlično in dobro delovati na kateri koli platformi. Rast mobilnih in tabličnih naprav se ne upočasnjuje in preprosto ne veste, katero napravo bo uporabljal vaš naslednji obiskovalec. Optimizacija za mobilne naprave bo izboljšala izkušnjo vaših obiskovalcev in postavitev vašega spletnega mesta na lestvici iskalnih rezultatov.
Bodite jedrnati, zanimivi in novi. Uporabite jezik, ki je za vaše občinstvo smiseln - izogibajte se žargonu, podjetniškemu govoru in okrajšavam. Pojasnite svoj "zakaj." Obiskovalci imajo kratek čas pozornosti: črkujte pravilno, bodite natančni, ustrezno in redno posodabljajte svoje vsebine.
Blogi in posodobitve objav na družabnih omrežjih so odličen način za dodajanje sveže vsebine, ki obiskovalce zmeraj vabi, da se vrnejo nazaj na vaše spletno mesto in pomaga pri strategijah SEO. Brez ohranjanja svežih vsebin, ne gre.
Občinstvo vas ne bo preganjalo. Olajšajte jim sodelovanje z vami, ponudite več kontaktnih točk: telefon, e-pošto, družabna omrežja in morda enostaven kontaktni obrazec. Googlov zemljevid je samo bonus. Predvsem pa poskrbite, da bodo te informacije na voljo na enostavno dostopni strani za stike. Če posebej nimate strani za stike, lahko te podatke predstavite v nogi svojega spletnega mesta na vsaki njegovi spletni strani.
Če vaše spletno mesto od obiskovalcev ne zahteva ničesar, zagotovo ne bodo storili ničesar. Kaj je namen vašega spletnega mesta? Je obiskovalcem ta namen jasen? Tudi informativna spletna mesta želijo, da obiskovalci berejo in delijo članke, spremljajo podjetje na družbenih omrežjih, prenašajo orodja, se pridružijo poštnim seznamom ali izvejo več o organizaciji. Za lažjo predstavitev, kar si želite od svojih obiskovalcev, lahko to naredite z vključitvijo vprašanja na vsako spletno stran.
Ni dovolj, da zgradite spletno stran z dobro grafično podobo, ki je enostavna za uporabo. Stran mora tudi imeti obiskovalce. V nasprotnem primeru bo ves ta trud pri oblikovanju, uporabniški izkušnji in razvoju vsebine za nič. Obstaja na stotine pravil in smernic za učinkovito optimizacijo iskalnikov. Tukaj je nekaj smernic, s katerimi je dobro začeti:
Poskrbite, da bodo obiskovalci čim lažje delili vašo vsebino. Družabna omrežja lahko pripeljejo do velikega prometa in pozitivno vplivajo na vašo uvrstitev v iskalnih rezultatih. Ne pozabite na očitne povezave za skupno rabo (tudi če se redko uporabljajo).
To je pregled nekaterih osnovnih točk, ki so potrebne za odlično spletno mesto. Ta osnovna načela vam bodo pomagala, da boste na spletu dobili večjo prisotnost in tudi prepoznavnost s tem, ko se boste približali odličnemu spletnemu mestu, ki ga potrebujete.