Izdelava 
spletnih trgovin

Spletna trgovina predstavlja vas in je ogledalo vašega podjetja. Verjetno se želite vašim potencialnim strankam predstaviti v najboljši luči. Izdelava spletnih trgovin je lahko izziv, zato prepustite to delo našim strokovnjakom, da poskrbijo za unikatno grafično podobo in enostavno uporabniško izkušnjo vaše spletne trgovine. S strateškim pristopom naravnamo potovanje potencialnega kupca, ki motivira k odzivu.

Proces 
izdelave

Načrtovanje spletne trgovine

Načrtovanje predstavlja temelj nadaljnjega dela, zato vas v tem delu procesa želimo dodobra spoznati. Vas, vaše želje in cilje. Pomemben korak je tudi analiza glavnih ciljev in funkcij spletne trgovine.

Na koncu koncev je treba analizirati tudi vašo konkurenco, preučiti njihov spletni nastop ter pomembne ključne besede, ki jih uporabljajo. Le tako lahko razvijemo močno strategijo, ki bo ključna pri nagovarjanju potencialnih strank in posledično končnih položajih spletne strani v iskalnih rezultatih Google.

Oblikovanje grafične podobe

Pri izdelavi spletne trgovine ne smemo pozabiti na najpomembnejši element – grafična podoba. Fresh pristop k oblikovanju je strateški, saj želimo zraven estetike doseči tudi dobro uporabniško izkušnjo obiskovalca, ki ga bo vodila do potencialnega nakupa. 

Preden začnemo z oblikovanjem grafične podobe, je potrebno določiti smernice podobe, ki bo sovpadala s celostno podobo vašega podjetja, ter smiselno naravnati spletno trgovino, ki spodbuja odziv obiskovalca in posledično večjo možnost konverzije.

Razvoj spletne trgovine

Spletno trgovino razvijemo na podlagi oblikovane grafične podobe z vizualnim urejevalnikom, tako da imate po končanem razvoju, sami možnost dodajanja in urejanja vsebine spletne trgovine in izdelkov. Spletno trgovino povežemo z družbenimi omrežji, jo prilagodimo za različne naprave in poskrbimo za varnost.  

Brez skrbi, po končanem razvoju spletne strani, vas ne bomo pustili samih. Z rednim vzdrževanjem bomo poskrbeli, da bo vaša spletna trgovino vedno delovala nemoteno in hitro. Z ustvarjalnimi rešitvami vam pomagamo pri tehničnih in prodajnih izzivih ter doseganju ciljev.

Optimizacija spletne trgovine

Google je vedno bolj strikten pri ocenjevanju spletnih strani. Med zadnjimi posodobitvami je postal dejavnik za ocenjevanje tudi hitrost same spletne trgovine. Naši programerji poskrbijo za optimizirano nalaganje  in z rednim vzdrževanjem tudi ohranjajo spletno mesto zdravo. 

Za dobro oceno pa samo hitrost ne bo dovolj. Zato vam nudimo tudi optimizacijo SEO, saj vemo, da boste z močno zastavljeno strategijo in rednim delom dosegli vaše prodajne cilje.

Zakaj
izbrati nas?

Strokovna znanja
Izdelava spletne trgovine vključuje vsa naša znanja, od WooCommerce razvoja in oblikovanja uporabniške izkušnje do SEO optimizacije.
Redna podpora
Tudi po koncu razvoja vašo spletno trgovino redno vzdržujemo, da je vedno hitra in zaščitena pred varnostnimi
napadi.
Strateški pristop
Naš pristop k projektu je strateški in sovpada z željami vsakega posameznika. Pomagali vam bomo pri doseganju  vaših prodajnih ciljev.
Svet potenciala
Zakaj ostati samo v mejah Slovenije? Pomagamo vam pri prestopu meja in močnem pozicioniranju na tujih trgih.

Radi naredimo naše stranke 
ponosne

Z agencijo Fresh sem začel sodelovati po priporočilih najljubšega gostovanja - Hostko. Do priporočila sem prišel čisto po sreči, saj sem pri težavah s staro spletno stranjo iskal pomoč pri gostovanju Hostko. Par napak stare spletne strani kasneje, sem se odločil za razvoj nove spletne strani, katera bo dejansko opravljala svojo nalogo. Ker sem z ekipo Hostko že sodeloval in so imeli moje zaupanje, nisem razmišljal, kaj dosti. Naslednje jutro sem poklical njihovo telefonsko in se dogovoril za prenovo spletne strani. 

Hotel sem profesionalni zgled in prodajno usmerjeno spletno stran, ki so s kvalitetnim sodelovanjem in močno zastavljeno strategijo tudi dostavili v dogovorjenem roku. Ampak tukaj se moja dobra izkušnja ni končala - spletna stran je redno vzdrževana in deluje kot mora in vsa zahvala gre ekipi programerjev Fresh. Hvala za vse ekipa!
costumer-statement-profile-picture
Tilen Novak, CEO
Macro strategy

Izbirate
lahko med paketi ali pa vam trgovino izdelamo 
po meri

Budget
osnovna grafika
do 20 izdelkov
2GB prostora na strežniku
osnovna seo optimizacija
1000€ ali
250€ + 65€ na mesec
Pošlji povpraševanje
Premium
grafika po meri
neomejeno izdelkov
10GB prostora na strežniku
napredna seo optimizacija
samostojno urejanje vsebine
1800€ ali 
450€ + 120€ na mesec
Pošlji povpraševanje

Pogosto
zastavljena vprašanja

Kako se pripravimo na izdelavo spletnih trgovin?

Izdelavo spletne trgovine in zmanjšanje njenih stroškov lahko pospešite tako, da preden izberete izvajalca pripravite naslednje stvari: 

Najprej si ogledajte kakšne spletne trgovine imajo konkurenti. Vsaka trgovina bo vsebovala stvari, ki vam bodo všeč in tudi tiste, ki vam ne bodo. To pripomore k izogibanju napak, ki so jih drugi že naredili in vam daje možnost izboljšat tudi tisto kar je dobro. Bodite pozorni tudi na dolžino spletnih trgovin konkurence, saj je potrebno za dober SEO rezultat imeti daljšo vsebino, kot jo ima vaša najboljša konkurenca.

Grafična podoba spletne trgovine: Odlična grafična podoba vam "pade v oči". Z brskanjem po spletu in ocenjevanjem drugih grafičnih podob boste kmalu ugotovili, kakšen slog bi bi se podal vašem podjetju. Prav tako pa bodo reference grafične podobe pomagale izdelovalcu spletnih trgovin, da bo lažje izdelal trgovino in jo prilagodil vsaki vaši želji.

Vsebina spletne trgovine: Odlično spletno mesto ima odlično vsebino. Vsebina vključuje fotografije in besedila, ki jih želite objaviti v vaši spletni trgovini. V naprej pripravljena vsebina drastično pospeši izdelavo spletnih trgovin. V naprej pripravljena ponudba vsebine pa prav tako pripomore k pridobitvi boljše ponudbe za vaše spletno mesto.

Kako dolgo traja izdelava spletne trgovine?

Cena izdelave spletnih trgovin je odvisna od časa in zahtev posamezne spletne trgovine, odvisna pa je tudi od vaše pripravljenosti. Že imate oblikovano spletno trgovino? Pripravljeno vsebino?

Čas izdelave spletne trgovine je odvisen predvsem od zahtevnosti in funkcionalnosti spletnega mesta. Preprosta spletna mesta je mogoče izdelati v nekaj dneh. To pomeni, da v spletni trgovini dodamo samo besedilo, fotografije in osnovno oblikovanje.

Več funcionalnosti in unikatna grafična podoba pomeni tudi več potrebnega časa za izdelavo. Ta čas je ponavadi več kot teden dni velikokrat se zgodi, da lahko traja več kot par tednov.

Govorimo o času začetne izdelave spletne trgovine. Kakovostna spletna trgovina, ki jo uporabniki obožujejo in zaupajo, pa lahko razvoj prestavijo v obdobje več mesecev ali pa se razvoj sploh ne konča, ker potrebe trga narekujejo stalne spremembe. Pri poznejših indikatorjih uporabe spletnega mesta s strani uporabnika lahko prav tako pride do sprememb, saj vidimo kaj deluje in kaj ne. To so majhne spremembe z velikim vplivom.

Po čem ocenimo kakovost spletne trgovine?

Kakovostna spletna trgovina vsebuje ključne lastnosti, ki so potrebne za zagotavljanje kakovosti vašega spletnega mesta:

Uporabnikov prvi vtis vašega spletnega mesta bo čez grafično podobo. Z izgledom spletne trgovine lahko sporočimo več kot s tisočimi besedami. Zastarel ali neprofesionalen izgled daje uporabniku občutek nezaupanja in negotovosti do vašega podjetja. Z grafično podobo sledimo osnovam oblikovanja in trendom, ki se uporabljajo danes. Sledimo sodobnim tehnologijam s katerimi povzdignemo grafično podobo in poskrbimo, da spletna trgovina ne bo hitro zastarala.

Z grafično podobo pa vključujemo samo obliko spletne trgovine. Oblika poskrbi, da je branja besedila pregledno, čitljivo in razumljivo za uporabnika. Dodatno vrednost obliki spletnih trgovin pa dodajo fotografije, ki dajejo še prijetnejši občutek vašega spletnega mesta.

V hitrem razvoju spletnih tehnologij je že dolgo tega, kar so naši uporabniki še bili poterpežjivi do počasnih spletnih mest, danes pa je temu drugače. Počasna spletna trgovina, ki se ne naloži v dveh sekundah, hitro odvrne uporabnika. Če še pa prištejemo dve sekundi pa je velika vrjetnost, da bo uporabnik odšel iz naše spletne trgovine, še preden se je ta uspela naložiti v celoti.

Tekoča in povezana oblika in hitrost vaše spletne trgovine bo uporabnika zelo hitro vzpodbudila ali odvrnila od nakupa. Povezana oblika pa prav tako poskrbi za inuitivno uporabo spletne trgovine. Spletna trgovina mora biti narejena tako, da uporabnika vodi po poti po kateri želite da hodi in da uporabnik najde to kar išče. V veliko pomoč vsem spletnim razvijalcem je sledenje osnovnim smernicam postavitve, ki dajejo podobnosti spletnim stranem, katerim lahko uporabniki lažje sledijo. Pomoč uporabnikom pa je prav tako, da pomembnejše povezave postavimo na več mest in povečamo možnosti, da jih bo uporabnik našel.

Namen spletne trgovine pred obliko in hitrostjo pa je seveda vsebina. Besedila, fotografije in videoposnetki so ključnega pomena dobrih spletnih trgovin. Veliko vsebine ne bo odvrnilo uporabnika, če je le ta urejena na način, da ne zmede uporabnika. Vsebino razdelimo na več delov in za njo tudi skrbno najdemo mesto v spletni trgovini. Kvalitetno vsebino pa se sestavljajo kratka, jedernata in na več delov razdeljena besedila. Večpredstavnostne vsebine, kot so fotografije in videoposnetki morajo biti novejše, polne barv in seveda biti v pravih razmerjih. Zastarele večpredstavnostne vsebine so velikokrat razlog za pridobitev novih ali posodobitev starih. 

Vaša spletna trgovina kljub odlični grafični podobi, hitrosti spletnega mesta in vsebini ne bo dosegla potenciala, ki si ga želite, če te strani nihče ne bo najdel. Z optimizacijo spletnih trgovin bomo prav tako poskrbeli, da jo bodo videli tisti, ki jo potrebujejo. Te izboljšave pa bodo pomemben del tega, da se vaša spletna trgovina znajde na samem vrhu iskalnih rezultatov.

Je na že izdelano spletno trgovino mogoče poljubno spreminjati in dodajati vsebino?

Izdelano spletno trgovino je mogoče dopolnjevati in spreminjati vašim potrebam. Preprosto dodajanje vsebine je v obliki dodajanja prispevkov. V prispevkih lahko dodajate besedila, fotografije in drugo večpredstavnostno vsebino. S prispevki domače strani ne moremo spremeniti, saj so namenjeni za obdobno dodajanje vsebine. Na vašo željo pa lahko kadarkoli izboljšamo in spremenimo vašo spletno trgovino, ki se bo prilagajala vsakim vašim potrebam.

Koliko fotografij in videoposnetkov lahko dodam na svojo spletno trgovino?

Omejitev pri količini v vsebini ni, upoštevati pa je potrebno, da so lahko fotografije in videoposnetki visoke kakovosti. To lahko privede do zapolnitve strežnika in posledično tudi za višanje mesečnih stroškov.  Pri izdelavi pa bo naša ekipa poskrbela in iskala rešitve, ki bodo zmanjšale te stroške. 

Zakaj sploh potrebujemo spletno trgovino?

Če poslujete na področju, kjer stranke ne pridejo same od sebe, se zavedate, da je treba izkoristiti vse izvedljive možnosti za pridobitev strank. Ker živimo v času, ko večina ljudi ponudnika preveri na spletu, je pomembno, da imate izdelano odlično spletno stran. Seveda je to vaša izbira in je zelo verjetno, da lahko v nekaterih panogah uspete tudi brez spletne strani, ampak se morate zavedati, da s tem zamujate veliko priložnosti.

Zraven tega, da podjetja z odlično izdelano spletno stranjo dobijo več povpraševanj, je postopek prodaje zanje hitrejši. Postopek prodaje je hitrejši zato, ker stranke, ki preberejo spletno stran že vedo osnove o vašem podjetju in vaših storitvah. Z dobro izdelano spletno stranjo lahko stranke najdejo ogromno odgovorov na svoja vprašanja, kar pomeni, da vi prihranite čas, saj vam ni treba vedno znova razlagati, zakaj je določen izdelek ali storitev boljša od druge.

Ne smemo pozabiti tudi, da odlično izdelana spletna stran dvigne avtoriteto podjetja, saj obiskovalci vidijo, da za takšno spletno stranjo stoji odlično podjetje.

V mnogih primerih je mogoče izdelati spletno stran, ki se globlje poveže s poslovnim procesom vašega podjetja ter ga ojača in izboljša. Spletna stran je mesto, kjer ste lahko vedno in povsod na voljo svojim strankam, kar pomeni, da lahko na njej komunicirate z njimi. Spletne strani imajo posebno moč, saj lahko komunicirajo v obe smeri. To pomeni, da lahko na spletni strani objavljate obvestila za stranke in omogočite tudi, da stranke vnesejo podatke v spletno stran. Tako je mogoče na spletni stran izdelati različne sisteme, kjer vam stranke same posredujejo podatke. Primer:

Odličen primer je izdelava rezervacijske platforme v okviru spletne strani. Za zelo preprost primer vzemimo frizerski salon. Verjetno smo že vsi doživeli, da je frizerka med urejanjem naše pričeske morala sprejeti telefonski klic za rezervacijo termina. Zanimivo je, da lahko takšen klic traja tudi dobro minuto, ker je treba najti termin, ki je na voljo in ustreza stranki. Seveda vidimo, da se to dogaja tudi pri zdravnikih, masažnih salonih, restavracijah itd.

Za izboljšavo poslovnega procesa lahko v tem primeru na spletni strani izdelamo rezervacijsko platformo. V primeru frizerskega salona to je videti tako, da stranka izbere želene storitve, ki se seštejejo v skupen potreben čas. Nato se jim pokaže koledar z razpoložljivimi termini, glede na zahtevan čas. Zraven tega lahko izberejo še osebo, ki bo opravila storitev. Ko potrdijo rezervacijo, se ta shrani v sistem, kjer je možno videti in urejati rezervacije.

Hitro vidimo, da takšen sistem ponuja tudi možnosti za različne nadgradnje, ki izboljšajo urejanje delovnih časov zaposlenih in razporejanje dela

Kako je poskrbljeno za zaščito spletne trgovine in varovanjem podatkov obiskovalcev?

Za zaščito je poskrbljeno s požarnim zidom, ki poskrbi za varnoost dveh omrežij in prepreči neavtoriziran vstop v vaše spletno mesto. Z rednimi posodobitvami spletnega mesta poskrbimo za najnovejšo programsko opremo in rešitve varnosti spletnih mest. Dobro in zanesljivo spletno gostovanje pa še dodatno poskrbi za varnost vašega spletnega mesta.

Se lahko integrira sistem za masovno pošiljanje e pošte?

Integracija sistema za masovno pošiljanje e-pošte je mogoče. To funkcijo vam dostavimo v obliki platforme Mailchimp. 

Mailchimp je vse-v-enem marketinška platforma, ki vam pomaga upravljati in se pogovarjati s strankami, kupci in drugimi zainteresiranimi stranmi. Naš pristop k trženju se osredotoča na zdrave prakse upravljanja stikov, lepo oblikovane kampanje in zmogljivo analizo podatkov. Mailchimp je vse-v-enem marketinška platforma, ki vam pomaga upravljati in se pogovarjati s strankami, kupci in drugimi zainteresiranimi stranmi. Naš pristop k trženju se osredotoča na zdrave prakse upravljanja stikov, lepo oblikovane kampanje in zmogljivo analizo podatkov.

Kako je z vzdrževanjem spletne trgovine po končanem razvoju?

Po končanem razvoju spletne trgovine pokrbimo za optimizacijo nalaganja strani, z rednim vzdževanjem in optimizacijo SEO pa poskrbimo, da bo vaše spletno mesto zdravo in na vrhu iskalnih rezultatov.

Na kateri platformi postavljate spletne trgovine?

Spletne trgovine izdelujemo na platformi Wordpress. WordPress je brezplačen in odprtokodni sistem za upravljanje vsebin, napisan v PHP in seznanjen z bazo podatkov MySQL ali MariaDB. Funkcije vključujejo arhitekturo vtičnikov in sistem predlog, ki jih WordPress imenuje teme. 
Začnimo s
projektom
Kontaktirajte nas
Rajšpova ulica 22, 2250 Ptuj
info@fresh.si
(02) 771 04 92
domov
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram