Pogosto
zastavljena vprašanja
Kako se pripravimo na izdelavo spletnih trgovin?
Izdelavo spletne trgovine in zmanjšanje njenih stroškov lahko pospešite tako, da preden izberete izvajalca pripravite naslednje stvari:
Najprej si ogledajte kakšne spletne trgovine imajo konkurenti. Vsaka trgovina bo vsebovala stvari, ki vam bodo všeč in tudi tiste, ki vam ne bodo. To pripomore k izogibanju napak, ki so jih drugi že naredili in vam daje možnost izboljšat tudi tisto kar je dobro. Bodite pozorni tudi na dolžino spletnih trgovin konkurence, saj je potrebno za dober SEO rezultat imeti daljšo vsebino, kot jo ima vaša najboljša konkurenca.
Grafična podoba spletne trgovine: Odlična grafična podoba vam "pade v oči". Z brskanjem po spletu in ocenjevanjem drugih grafičnih podob boste kmalu ugotovili, kakšen slog bi bi se podal vašem podjetju. Prav tako pa bodo reference grafične podobe pomagale izdelovalcu spletnih trgovin, da bo lažje izdelal trgovino in jo prilagodil vsaki vaši želji.
Vsebina spletne trgovine: Odlično spletno mesto ima odlično vsebino. Vsebina vključuje fotografije in besedila, ki jih želite objaviti v vaši spletni trgovini. V naprej pripravljena vsebina drastično pospeši izdelavo spletnih trgovin. V naprej pripravljena ponudba vsebine pa prav tako pripomore k pridobitvi boljše ponudbe za vaše spletno mesto.
Kako dolgo traja izdelava spletne trgovine?
Cena izdelave spletnih trgovin je odvisna od časa in zahtev posamezne spletne trgovine, odvisna pa je tudi od vaše pripravljenosti. Že imate oblikovano spletno trgovino? Pripravljeno vsebino?
Čas izdelave spletne trgovine je odvisen predvsem od zahtevnosti in funkcionalnosti spletnega mesta. Preprosta spletna mesta je mogoče izdelati v nekaj dneh. To pomeni, da v spletni trgovini dodamo samo besedilo, fotografije in osnovno oblikovanje.
Več funcionalnosti in unikatna grafična podoba pomeni tudi več potrebnega časa za izdelavo. Ta čas je ponavadi več kot teden dni velikokrat se zgodi, da lahko traja več kot par tednov.
Govorimo o času začetne izdelave spletne trgovine. Kakovostna spletna trgovina, ki jo uporabniki obožujejo in zaupajo, pa lahko razvoj prestavijo v obdobje več mesecev ali pa se razvoj sploh ne konča, ker potrebe trga narekujejo stalne spremembe. Pri poznejših indikatorjih uporabe spletnega mesta s strani uporabnika lahko prav tako pride do sprememb, saj vidimo kaj deluje in kaj ne. To so majhne spremembe z velikim vplivom.
Po čem ocenimo kakovost spletne trgovine?
Kakovostna spletna trgovina vsebuje ključne lastnosti, ki so potrebne za zagotavljanje kakovosti vašega spletnega mesta:
Uporabnikov prvi vtis vašega spletnega mesta bo čez grafično podobo. Z izgledom spletne trgovine lahko sporočimo več kot s tisočimi besedami. Zastarel ali neprofesionalen izgled daje uporabniku občutek nezaupanja in negotovosti do vašega podjetja. Z grafično podobo sledimo osnovam oblikovanja in trendom, ki se uporabljajo danes. Sledimo sodobnim tehnologijam s katerimi povzdignemo grafično podobo in poskrbimo, da spletna trgovina ne bo hitro zastarala.
Z grafično podobo pa vključujemo samo obliko spletne trgovine. Oblika poskrbi, da je branja besedila pregledno, čitljivo in razumljivo za uporabnika. Dodatno vrednost obliki spletnih trgovin pa dodajo fotografije, ki dajejo še prijetnejši občutek vašega spletnega mesta.
V hitrem razvoju spletnih tehnologij je že dolgo tega, kar so naši uporabniki še bili poterpežjivi do počasnih spletnih mest, danes pa je temu drugače. Počasna spletna trgovina, ki se ne naloži v dveh sekundah, hitro odvrne uporabnika. Če še pa prištejemo dve sekundi pa je velika vrjetnost, da bo uporabnik odšel iz naše spletne trgovine, še preden se je ta uspela naložiti v celoti.
Tekoča in povezana oblika in hitrost vaše spletne trgovine bo uporabnika zelo hitro vzpodbudila ali odvrnila od nakupa. Povezana oblika pa prav tako poskrbi za inuitivno uporabo spletne trgovine. Spletna trgovina mora biti narejena tako, da uporabnika vodi po poti po kateri želite da hodi in da uporabnik najde to kar išče. V veliko pomoč vsem spletnim razvijalcem je sledenje osnovnim smernicam postavitve, ki dajejo podobnosti spletnim stranem, katerim lahko uporabniki lažje sledijo. Pomoč uporabnikom pa je prav tako, da pomembnejše povezave postavimo na več mest in povečamo možnosti, da jih bo uporabnik našel.
Namen spletne trgovine pred obliko in hitrostjo pa je seveda vsebina. Besedila, fotografije in videoposnetki so ključnega pomena dobrih spletnih trgovin. Veliko vsebine ne bo odvrnilo uporabnika, če je le ta urejena na način, da ne zmede uporabnika. Vsebino razdelimo na več delov in za njo tudi skrbno najdemo mesto v spletni trgovini. Kvalitetno vsebino pa se sestavljajo kratka, jedernata in na več delov razdeljena besedila. Večpredstavnostne vsebine, kot so fotografije in videoposnetki morajo biti novejše, polne barv in seveda biti v pravih razmerjih. Zastarele večpredstavnostne vsebine so velikokrat razlog za pridobitev novih ali posodobitev starih.
Vaša spletna trgovina kljub odlični grafični podobi, hitrosti spletnega mesta in vsebini ne bo dosegla potenciala, ki si ga želite, če te strani nihče ne bo najdel. Z optimizacijo spletnih trgovin bomo prav tako poskrbeli, da jo bodo videli tisti, ki jo potrebujejo. Te izboljšave pa bodo pomemben del tega, da se vaša spletna trgovina znajde na samem vrhu iskalnih rezultatov.
Je na že izdelano spletno trgovino mogoče poljubno spreminjati in dodajati vsebino?
Izdelano spletno trgovino je mogoče dopolnjevati in spreminjati vašim potrebam. Preprosto dodajanje vsebine je v obliki dodajanja prispevkov. V prispevkih lahko dodajate besedila, fotografije in drugo večpredstavnostno vsebino. S prispevki domače strani ne moremo spremeniti, saj so namenjeni za obdobno dodajanje vsebine. Na vašo željo pa lahko kadarkoli izboljšamo in spremenimo vašo spletno trgovino, ki se bo prilagajala vsakim vašim potrebam.
Koliko fotografij in videoposnetkov lahko dodam na svojo spletno trgovino?
Omejitev pri količini v vsebini ni, upoštevati pa je potrebno, da so lahko fotografije in videoposnetki visoke kakovosti. To lahko privede do zapolnitve strežnika in posledično tudi za višanje mesečnih stroškov. Pri izdelavi pa bo naša ekipa poskrbela in iskala rešitve, ki bodo zmanjšale te stroške.
Zakaj sploh potrebujemo spletno trgovino?
Če poslujete na področju, kjer stranke ne pridejo same od sebe, se zavedate, da je treba izkoristiti vse izvedljive možnosti za pridobitev strank. Ker živimo v času, ko večina ljudi ponudnika preveri na spletu, je pomembno, da imate izdelano odlično spletno stran. Seveda je to vaša izbira in je zelo verjetno, da lahko v nekaterih panogah uspete tudi brez spletne strani, ampak se morate zavedati, da s tem zamujate veliko priložnosti.
Zraven tega, da podjetja z odlično izdelano spletno stranjo dobijo več povpraševanj, je postopek prodaje zanje hitrejši. Postopek prodaje je hitrejši zato, ker stranke, ki preberejo spletno stran že vedo osnove o vašem podjetju in vaših storitvah. Z dobro izdelano spletno stranjo lahko stranke najdejo ogromno odgovorov na svoja vprašanja, kar pomeni, da vi prihranite čas, saj vam ni treba vedno znova razlagati, zakaj je določen izdelek ali storitev boljša od druge.
Ne smemo pozabiti tudi, da odlično izdelana spletna stran dvigne avtoriteto podjetja, saj obiskovalci vidijo, da za takšno spletno stranjo stoji odlično podjetje.
V mnogih primerih je mogoče izdelati spletno stran, ki se globlje poveže s poslovnim procesom vašega podjetja ter ga ojača in izboljša. Spletna stran je mesto, kjer ste lahko vedno in povsod na voljo svojim strankam, kar pomeni, da lahko na njej komunicirate z njimi. Spletne strani imajo posebno moč, saj lahko komunicirajo v obe smeri. To pomeni, da lahko na spletni strani objavljate obvestila za stranke in omogočite tudi, da stranke vnesejo podatke v spletno stran. Tako je mogoče na spletni stran izdelati različne sisteme, kjer vam stranke same posredujejo podatke. Primer:
Odličen primer je izdelava rezervacijske platforme v okviru spletne strani. Za zelo preprost primer vzemimo frizerski salon. Verjetno smo že vsi doživeli, da je frizerka med urejanjem naše pričeske morala sprejeti telefonski klic za rezervacijo termina. Zanimivo je, da lahko takšen klic traja tudi dobro minuto, ker je treba najti termin, ki je na voljo in ustreza stranki. Seveda vidimo, da se to dogaja tudi pri zdravnikih, masažnih salonih, restavracijah itd.
Za izboljšavo poslovnega procesa lahko v tem primeru na spletni strani izdelamo rezervacijsko platformo. V primeru frizerskega salona to je videti tako, da stranka izbere želene storitve, ki se seštejejo v skupen potreben čas. Nato se jim pokaže koledar z razpoložljivimi termini, glede na zahtevan čas. Zraven tega lahko izberejo še osebo, ki bo opravila storitev. Ko potrdijo rezervacijo, se ta shrani v sistem, kjer je možno videti in urejati rezervacije.
Hitro vidimo, da takšen sistem ponuja tudi možnosti za različne nadgradnje, ki izboljšajo urejanje delovnih časov zaposlenih in razporejanje dela
Kako je poskrbljeno za zaščito spletne trgovine in varovanjem podatkov obiskovalcev?
Za zaščito je poskrbljeno s požarnim zidom, ki poskrbi za varnoost dveh omrežij in prepreči neavtoriziran vstop v vaše spletno mesto. Z rednimi posodobitvami spletnega mesta poskrbimo za najnovejšo programsko opremo in rešitve varnosti spletnih mest. Dobro in zanesljivo spletno gostovanje pa še dodatno poskrbi za varnost vašega spletnega mesta.
Se lahko integrira sistem za masovno pošiljanje e pošte?
Integracija sistema za masovno pošiljanje e-pošte je mogoče. To funkcijo vam dostavimo v obliki platforme Mailchimp.
Mailchimp je vse-v-enem marketinška platforma, ki vam pomaga upravljati in se pogovarjati s strankami, kupci in drugimi zainteresiranimi stranmi. Naš pristop k trženju se osredotoča na zdrave prakse upravljanja stikov, lepo oblikovane kampanje in zmogljivo analizo podatkov. Mailchimp je vse-v-enem marketinška platforma, ki vam pomaga upravljati in se pogovarjati s strankami, kupci in drugimi zainteresiranimi stranmi. Naš pristop k trženju se osredotoča na zdrave prakse upravljanja stikov, lepo oblikovane kampanje in zmogljivo analizo podatkov.
Kako je z vzdrževanjem spletne trgovine po končanem razvoju?
Po končanem razvoju spletne trgovine pokrbimo za optimizacijo nalaganja strani, z rednim vzdževanjem in optimizacijo SEO pa poskrbimo, da bo vaše spletno mesto zdravo in na vrhu iskalnih rezultatov.
Na kateri platformi postavljate spletne trgovine?
Spletne trgovine izdelujemo na platformi Wordpress. WordPress je brezplačen in odprtokodni sistem za upravljanje vsebin, napisan v PHP in seznanjen z bazo podatkov MySQL ali MariaDB. Funkcije vključujejo arhitekturo vtičnikov in sistem predlog, ki jih WordPress imenuje teme.