Izdelava internetne strani

Večina strank bo pričakovala, da bodo lahko našle vaše podjetje na internetu. Ne glede na to, ali svoje izdelke prodajate preko spleta ali preprosto želite posredovati nekaj informacij o svojem podjetju in vaših kontaktnih podatkih, je internetno mesto skoraj nujno.

Pri izdelavi internet strani je treba najprej definirati namen internetne strani, določiti ciljno publiko (potencialne obiskovalce), izdelati vsebino in nato vse to grafično in programsko sestaviti, da nastane skupek strani, ki so funkcionalno povezane med seboj ter se nahajajo na istem internetnem mestu, pod isto domeno. Če želite ustvariti internetno mesto, morate slediti 4 osnovnim korakom.

1. Registrirajte svoje ime domene

Ime vaše domene mora odražati vaše izdelke ali storitve, tako da bodo vaše stranke zlahka našle vaše podjetje prek iskalnika. Vaše stranke lahko pričakujejo tudi, da bo ime vaše domene podobno imenu vašega podjetja. Vaše ime domene bo uporabljeno tudi za vaš e-poštni naslov. Čeprav lahko uporabljate brezplačen e -poštni naslov, na primer hotmail, je pošiljanje e -poštnih sporočil s poslovnega naslova videti bolj profesionalno.

Če želite registrirati svoje ime domene, morate poiskati akreditiranega registrarja in plačati pristojbino. Akreditirani registrarji so organizacije, ki jih auDA, avstralski skrbnik domenskih imen, pooblašča za zagotavljanje storitev ljudem, ki želijo registrirati novo ime domene, obnoviti obstoječe ime domene ali spremeniti zapis svojega imena domene.

Ne pozabite spremljati, kdaj bo treba obnoviti ime vaše domene, da ne poteče. Če bi ime vaše domene poteklo, bi lahko vaše podjetje ostalo ranljivo za kibernetske kriminalce.

2. Pripravite svojo vsebino

Pomislite, kaj želite, da lahko vaše stranke počnejo prek vašega internetnega mesta. Tako boste lažje ugotovili, katere razdelke ali strani želite vključiti. Razmislite, katere informacije ali transakcije bodo želele vaše stranke, in poskrbite, da bo internetno mesto strukturirano tako, da jim bo olajšalo iskanje in opravljanje stvari, ki jih potrebujejo.

Tako, kot bi za oblikovanje svojega internetnega mesta morda najeli strokovnjaka, bi lahko razmislili tudi o najemu strokovnjaka za pisanje in strukturiranje vaše vsebine. Internetno mesto, ki je dobro zasnovano in ga stranke lahko uporabljajo, bo vašemu podjetju pomagalo izstopati. Ustrezna vsebina in slike bodo strankam pomagale razumeti vaše izdelke in storitve ter se bodo počutile prijetno pri nakupu pri vašem podjetju.

3. Poiščite podjetje za internetno gostovanje

Če želite dobiti ime svoje domene na internetu, boste morali poiskati podjetje za spletno gostovanje. Večina večjih ponudnikov internetnih storitev ponuja storitve spletnega gostovanja. Lahko vam posredujejo tudi več e -poštnih naslovov. Mesečne pristojbine za spletno gostovanje se razlikujejo glede na velikost vašega internetnega mesta in število obiskov.

4. Ustvarite svojo internetno stran

Zgradite lahko svoje internetno mesto ali pa vam ga izdela profesionalni spletni razvijalec. Internetna mesta je treba posodabljati, zato načrtujte stalno vzdrževanje. Za izdelavo lastnega internetnega mesta lahko uporabite paket za objavljanje internetnih mest. Ti so podobni urejevalnikom besedil, imajo pa tudi vgrajene funkcije za pretvorbo besedila in slik v spletno vsebino in pošiljanje na vašo internetno stran.

Internetno mesto boste morali oblikovati tako, da ga bo mogoče enostavno uporabljati na pametnih telefonih in drugih mobilnih napravah. Optimizacija vašega internetnega mesta za mobilno uporabo pomeni, da lahko vse večje število ljudi, ki uporabljajo telefone in tablične računalnike za dostop do interneta, uporablja vaše internetno mesto, tudi ko so zunaj.

Izdelava internetne strani

WordPress

“WordPress je tovarna, ki izdeluje internetne strani”; je temeljna analogija, namenjena pojasnitvi funkcij WordPressa, torej lahko shranjuje vsebino in uporabniku omogoča ustvarjanje in objavljanje internetnih strani, ki ne zahteva ničesar razen domene in storitve gostovanja.

WordPress je odprtokodni sistem za upravljanje vsebin. Funkcije vključujejo arhitekturo vtičnikov in sistem predlog, ki se v WordPressu imenujejo teme. Je ena izmed najbolj priljubljenih sistemskih rešitev za upravljanje vsebin.

Joomla

Joomla je brezplačen in odprtokodni sistem za upravljanje vsebin (CMS) in objavljanje spletnih vsebin na internetnih mestih. Napisana je v jeziku PHP, uporablja objektno usmerjene tehnike programiranja in vzorce oblikovanja programske opreme ter podatke shranjuje v bazo podatkov MySql.

Vključuje funkcije, kot so predpomnjenje strani, viri RSS, spletni dnevniki, iskanje in podpora za internacionalizacijo jezikov. Zgrajen je na ogrodju spletnih aplikacij model-pogled-krmilnik, ki ga je mogoče uporabljati neodvisno od CMS.

V mnogih primerih pa se ljudje bolj nagibajo k WordPress-u, ker je to preprosta platforma za uporabo, še posebej, če ste na začetku internetnega razvoja. Vendar pa lahko WordPress veliko ponudi, če imate izkušnje z gradnjo internetnih mest. Popolnoma ga je mogoče prilagoditi, njegovi vtičniki in tematski sistemi, pa vam omogočajo, da ustvarite skoraj katero koli vrsto internetnega mesta, ki ga želite.

Zakaj je odziven dizajn tako pomemben?

Odzivno oblikovanje je "velika stvar" pri spletnem oblikovanju. Če pa niste oblikovalec, se morda sprašujete, kaj ta izraz pomeni. Morda niste prepričani, ali naj vaše spletno mesto podjetja vsebuje odziven dizajn, še posebej, če koncepta ne razumete.

Odzivno oblikovanje vam lahko pomaga rešiti veliko težav na vašem spletnem mestu. Vaše spletno mesto bo naredilo prijazno za mobilne naprave, izboljšalo bo videz vašega spletnega mesta v napravah z velikimi in majhnimi zasloni ter povečalo čas, ki ga obiskovalci preživijo na vašem spletnem mestu. Pomaga vam lahko tudi pri izboljšanju uvrstitve v iskalnih rezultatih.

V nadaljevanju boste izvedeli, zakaj je odzivni dizajn tako pomemben za spletno mesto vašega podjetja, prav tako pa ne spreglejte prednosti in slabosti odzivnega oblikovanja, ki bi jih morali vedeti pred naložbo v prenovo postavitev vašega spletnega mesta.

​Kaj je odziven dizajn?

Najprej je tukaj kratka razlaga odzivnega dizajna in njegovega delovanja. V bistvu je odziven dizajn način, kako sestaviti spletno mesto, tako da se njegova vsebina in elementi samodejno prilagodijo velikosti zaslona, na katerem si ga ogledujemo. Slikam preprečuje, da bi bile večje od širine zaslona. Obiskovalcem v mobilnih napravah pa preprečuje, da bi morali vložiti dodaten trud, da bi si lahko ogledali vaše vsebine.

Končni cilj odzivnega oblikovanja je preprečiti nepotrebno spreminjanje velikosti, povečavo ali premikanje vsebine, ki se zgodi na spletnih mestih, ki niso optimizirana za naprave različnih velikosti zaslonov. Pogosto je zelo težko krmariti po takšnih spletnih straneh in morda vas celo stane potencialne stranke, ki postanejo razočarane, ko skušajo ugotoviti, kako in kaj narediti.

Odzivno oblikovanje spletnih mest nadomešča tudi prejšnjo potrebo po oblikovanju posebej namenskega spletnega mesta za uporabnike pametnih telefonov. Zdaj, namesto da bi oblikovali več spletnih mest za različne velikosti zaslonov, lahko oblikujete samo eno spletno mesto, ki se samodejno prilagaja velikostim različnih zaslonov, tako da ustreza napravi, na kateri si jo obiskovalec ogleduje.

​Zakaj bi morali vlagati v odziven dizajn?

Živimo v družbi z različnimi zasloni. Zaradi tega je pomembno, da je vaše spletno mesto vidno v čim več napravah, saj nikoli ne veste, s katero napravo bo nekdo uporabljal vašo spletno stran.

Statistika odzivnih spletnih mest kaže, da je pametno pritegniti gledalce tako na namizju kot na mobilnih napravah. Število mobilnih gledalcev je zdaj večje od števila namiznih in to število se bo še naprej povečevalo, s tem, ko se bo povečala dostopnost pametnih telefonov po vsem svetu.

Poleg tega je v začetku leta 2015 Google objavil, da bo prijaznost do mobilnih naprav postala ključnih dejavnikov razvrščanja v njegovih algoritmih brskalnika. To je pomenilo, da bi spletna mesta, ki niso prijazna mobilnim napravam, morda izgubila nekaj položajev v iskalnih rezultatih brskalnikov, ker uporabnikom mobilnih naprav ne bi ponudila dobre izkušnje.

Če povzamemo, prednosti izbire odzivnega oblikovanja za vaše spletno mesto vključujejo:

Poglejmo si podrobneje vsako od teh petih prednosti, da boste lahko izvedeli nekaj več o tem, zakaj bi morali vlagati v odzivno spletno mesto.

​Stroškovna učinkovitost

Vzdrževanje ločenih spletnih mest za vašo mobilno in nemobilno ciljno skupino lahko postane hitro drago. Z odzivnim dizajnom lahko prihranite denar, tako da odpravite stroške plačevanja dodatnega spletnega mesta za mobilne naprave. Vlagati boste morali le v eno samo zasnovo spletnega mesta, ki bo všeč vsem obiskovalcem in vsem napravam.

​Prilagodljivost

Ko imate spletno mesto z odzivno zasnovo, lahko hitro in enostavno izvedete spremembe. Ni vam treba skrbeti za spremembe na dveh spletnih mestih. Takšna prilagodljivost je velika prednost, če želite samo hitro prilagoditi oblikovanje ali popraviti tiskarske napake v svojih besedilih. To lahko zdaj storite le enkrat.

​Izboljšana uporabniška izkušnja

Uporabniška izkušnja je za lastnike spletnih mest ključnega pomena. Želite, da je vaše spletno mesto všeč ljudem, in želite, da se na vaše spletno mesto vrnejo. Če nekdo obišče vaše spletno mesto v mobilni napravi in nalaganje traja večno ali pa vaše slike nimajo ustrezne ločljivosti, se lahko vaše podjetje takoj predstavi neprofesionalno.

Nihče ne želi poslovati z mestom, ki je nestrokovno. Odziven dizajn, ki ponuja veliko boljšo uporabniško izkušnjo, lahko prepriča ljudi, da vašemu podjetju dajo priložnost. Ker bodo ne zaželjene pomanjšave in pomikanje vsebine odpravljena, si lahko vsebino ogledate hitreje in splošen vtis, ki ga imajo obiskovalci, bo veliko bolj pozitiven.

​Dobički zaradi optimizacije brskalnikov

Optimizacija iskalnikov ali SEO je strategija, ki jo številna podjetja uporabljajo za izboljšanje uvrščanja na Googlove lestvice iskalnih rezultatov. Bližje, kot ste na vrhu, večja je verjetnost, da vas bodo potencialne stranke našle.

Odziven dizajn lahko pomaga pri SEO, saj Google, kot že omenjeno, daje prednost spletnim mestom, ki so prijazna do mobilnih naprav. V kombinaciji z drugimi dejavniki SEO pa vam lahko odzivnost močno poveča možnost biti na samem vrhu iskalnih rezultatov.

​Enostavnost upravljanja

Večina podjetij zlasti manjša, nima veliko časa za posodobitve ali osvežitve videza njihovih spletnih strani. Namesto da bi morali najeti oblikovalca, ki bo obravnaval vse vidike vašega spletnega mesta, vam odziven dizajn omogoča, da spremembe spremenite sami, hitro in enostavno.

Poleg tega bo z eno samo spletno stranjo veliko lažje upravljati druge elemente vašega trženja. Nikoli se vam ne bo treba spraševati, ali bi morali povezati spletno mesto za mobilne naprave ali namizja ob posodobitvi družabnih medijev ali se vprašati, ali bodo vse vaše povezave za preusmeritev delovale, da bodo prave obiskovalce pripeljale na pravo spletno mesto. Odzivnost spletnih strani odpravi velik del stresa pri upravljanju poslovnega spletnega mesta.

​Je odzivni dizajn precenjen?

Nobena tržna metoda ali vrsta zasnove seveda ni popolna in odziven dizajn ni nobena izjema. Obstaja nekaj slabosti glede odzivnega oblikovanja, med drugim:

Kljub temu obstajajo slabosti vsake oblike, ne le odzivne. Velika večina statistik spletnih strani pa še zmeraj krepi idejo, da je to najboljši pristop.

61 odstotkov mobilnih uporabnikov na primer pravi, da bodo takoj zapustili vaše spletno mesto, če ne bodo mogli najti tistega, kar iščejo, ali če vaše spletno mesto ne bo naložilo informacij v pravem ("hitrem") času. Kljub pomanjkljivostim velika večina uporabnikov interneta daje prednost odzivnim stranem, saj jim tako močno olajša brskanje z mobilnimi napravami.

​Sprejmite odziven dizajn vašega spletnega mesta

Če vas zgodbe o uspehu odzivnih spletnih mest ne prepričajo, da spremenite ta način oblikovanja, naj vas prepričajo prihranki pri stroških in času. Odzivno oblikovanje je pomemben del vsake sodobne spletne strategije in moralo bi biti tudi vaše.

Kaj je SEO in zakaj je pomemben?

Če že poznate osnove optimizacije SEO, si lahko s tem člankom vaše znanje osvežitve. Za tiste, ki ste za to ravno slišali ali pa izvedeli, kaj točno je in zakaj je pomemben, je ta članek popoln za vas.

​Kaj je SEO?

SEO pomeni "Search Engine Optimisation" (optimizacija iskalnikov). To je praksa povečevanja kakovosti in količine prometa na vašem spletnem mestu ter izpostavljenosti vaši blagovni znamki z neplačanimi (znanimi tudi kot "organskimi") rezultati iskalnikov.

Kljub kratici SEO gre tako za ljudi kot za same iskalnike. Gre za razumevanje, kaj ljudje iščejo po spletu, odgovore, ki jih iščejo, besede, ki jih uporabljajo, in vrsto vsebine, ki jo želijo zaužiti. Če poznate odgovore na ta vprašanja, se boste lahko povezali z ljudmi, ki na spletu iščejo rešitve, ki jih ponujate vi.

Če je poznavanje namena vašega občinstva ena plat kovanca SEO, je predstavitev tega na način, ki ga bodo iskalniki našli in razumeli, druga. V tem članku pričakujte, da se boste naučili, kako narediti oboje.

​Osnove spletnega brskalnika

Spletni brskalniki so avtomatski odzivniki. Prebrskajo milijarde kosov vsebine in ocenijo na tisoče dejavnikov, da ugotovijo, katera vsebina bo najverjetneje odgovorila na vaše vprašanje.

Brskalniki vse to storijo tako, da odkrijejo in katalogizirajo vso razpoložljivo vsebino na internetu (spletne strani, datoteke PDF, slike, video posnetke itd.). To naredijo s postopkom, imenovanim "pajkanje in indeksiranje", nato pa vsebine razvrstijo tako, da se ujema z vašo poizvedbo v postopku, ki ga imenujemo "uvrstitev".

​Kateri rezultati iskanja so "organski"?

Kot smo že omenili, so rezultati organskega iskanja tisti, ki so zasluženi z učinkovito uporabo SEO in niso plačani (tj. ne z oglaševanjem). Včasih jih je bilo enostavno opaziti - oglasi so bili jasno označeni, preostali rezultati pa so običajno imeli obliko "desetih modrih povezav", navedenih pod njimi. Toda, kako se je iskanje spremenilo, kako lahko danes opazimo organske rezultate?

Danes so strani z rezultati brskalnikov, ki jih pogosto imenujemo "SERP", napolnjene z več oglaševalskimi in bolj dinamičnimi organskimi formati rezultatov (imenovanimi "SERP značilnosti"), kot smo jih videli v preteklosti.

**SERP - Search Engine Results Page (stran z rezultati iskanja)

Nekateri primeri značilnosti SERP so predstavljeni delčki kode (ali polja z odgovori). Nove funkcije SERP se še naprej pojavljajo, predvsem zaradi tega, kar ljudje iščejo.

Če na primer iščete »vreme v Sloveniji«, boste neposredno v SERP videli vremensko napoved za državo Slovenijo namesto povezave do spletnega mesta, ki bi lahko imelo to vremensko napoved. Če iščete »pica Ljubljana«, boste videli rezultat »lokalnega paketa«, ki ga sestavljajo picerije v Ljubljani. Koristno, kajne?

Ne pozabite, da iskalniki služijo z oglaševanjem. Njihov cilj je bolje rešiti poizvedbe iskalcev (znotraj SERP-ov), obdržati iskalce, ki se vračajo, in jih obdržati dlje na strani z rezultati iskanja.

Nekatere značilnosti SERP v Googlu so organske in nanje lahko vpliva samo SEO. Sem spadajo predstavljeni delčki kode (promovirani organski rezultat, ki prikazuje odgovor v polju) in z njimi povezana vprašanja.

Omeniti velja, da obstaja še veliko drugih funkcij iskanja, na katere SEO sicer ne more vplivati, čeprav niso plačljivo oglaševanje. Te funkcije imajo pogosto podatke, pridobljene iz lastniških virov podatkov, kot so Wikipedija, WebMD in IMDb.

​Zakaj je SEO pomemben

Medtem ko lahko plačljivo oglaševanje, družabni mediji in druge spletne platforme ustvarjajo promet na spletnih mestih, večino spletnega prometa usmerjajo spletni brskalniki.

Rezultati organskega iskanja zajemajo več digitalnih nepremičnin, ki so videti bolj verodostojne in prejmejo veliko več klikov kot plačani oglasi. Na primer, od vseh iskanj v ZDA le ~ 2,8 % ljudi klikne plačljive oglase.

Na kratko: SEO ima približno 20-krat več možnosti prometa kot PPC (Pay Per Click) tako na mobilnih kot na namiznih računalnikih.

SEO je tudi eden izmed edinih kanalov spletnega trženja, ki lahko ob pravilni postavitvi sčasoma še naprej izplačuje dividende. Če zagotovite soliden del vsebine, ki si zasluži dobro uvrstitev po pravih ključnih besedah, lahko vaš promet sčasoma postaja vse večji, medtem ko oglaševanje potrebuje nenehna sredstva za pošiljanje prometa na vaše spletno mesto.

Brskalniki so pametnejši, vendar še vedno potrebujejo našo pomoč.

Optimizacija vašega spletnega mesta bo pomagala do boljših informacij brskalnikom, da bo vaša vsebina pravilno indeksirana in prikazana na vrhu iskalnih rezultatov.

Lastnosti odličnega spletnega mesta

Noben vidik trženja ni pomembnejši od kakovostnega spletnega mesta, vhodnih vrat do vašega podjetja. Samo "dobro" spletno mesto ni dovolj dobro za preboj in pretvorbo uporabnikov v angažirane stranke in ambasadorje blagovnih znamk. Kaj v resnici potrebujete, je odlično spletno mesto.

Na tisoče vnaprej izdelanih predlog vam lahko olajša ustvarjanje spletnega mesta - če je vse, kar želite, preprosto, prosto prodajno spletno mesto, ki je videti dovolj profesionalno, da podjetju omogoči osnovni začetek. Za razlikovanje v današnji konkurenčni pokrajini pa potrebujete takšno edinstveno spletno mesto, kot ste vi sami.

Torej, katere so tiste lastnosti, ki naredijo spletno mesto odlično?

​Dobro oblikovano in funkcionalno

Vaše spletno mesto odraža vaše podjetje, vaše izdelke, vaše storitve in navsezadnje tudi vašo blagovno znamko. Zato je pomembno, da ste vizualno privlačni, uglajeni in profesionalni. Pustite, kakšen prostor prazen. Ne zabasane postavitve s kakovostnimi fotografijami in lepimi grafikami, pa bodo tiste, ki bodo dopustile, da bo vaše sporočilo zasijalo.

Enako pomembno je, da mora spletno mesto delovati hitro, pravilno in po pričakovanjih tako vas kot uporabnika. Izdelava mora potekati v skladu s spletnimi standardi, natančnim pregledom in rednim preizkušanjem težav s hitrostjo ali funkcionalnostjo.

Vsaka stran mora biti vedno hitra in funkcionalna, saj je lahko katera koli od teh dveh dejavnikov prvi ali edini vtis vaše potencialne stranke. Zlomljena, počasna ali slabo zgrajena spletna mesta bodo obiskovalce razočarala in spodbudila k predčasnemu odhodu.

​Enostavna za uporabo

Obiskovalcem strani se vedno mudi. Ne pustite jim, da delajo za informacije. Uporabniška izkušnja (UX) igra ključno vlogo, saj obiskovalcem pomaga uporabljati, razumeti in ostati na vašem spletnem mestu. Ustvarite očitno, logično navigacijo z jasno hierarhijo. Za funkcionalnost spletnega mesta uporabite dosledne postavitve in vizualne namige.

Vaše spletno mesto mora zadovoljiti tako tiste, ki prihajajo po nekaj posebnega, kot tudi te, ki samo brskajo po spletu. Pomagajte uporabnikom, da hitro najdejo, kar so iskali s pomočjo iskalnika na vašem spletnem mestu, in jih spodbujajte tako, da jim predlagate sorodno vsebino in zmanjšate slepe ulice.

​Optimizirano za mobilne naprave

Danes več ni izgovorov, vaše spletno mesto mora biti videti odlično in dobro delovati na kateri koli platformi. Rast mobilnih in tabličnih naprav se ne upočasnjuje in preprosto ne veste, katero napravo bo uporabljal vaš naslednji obiskovalec. Optimizacija za mobilne naprave bo izboljšala izkušnjo vaših obiskovalcev in postavitev vašega spletnega mesta na lestvici iskalnih rezultatov.

​Sveža, kakovostna vsebina

Bodite jedrnati, zanimivi in novi. Uporabite jezik, ki je za vaše občinstvo smiseln - izogibajte se žargonu, podjetniškemu govoru in okrajšavam. Pojasnite svoj "zakaj." Obiskovalci imajo kratek čas pozornosti: črkujte pravilno, bodite natančni, ustrezno in redno posodabljajte svoje vsebine.

Blogi in posodobitve objav na družabnih omrežjih so odličen način za dodajanje sveže vsebine, ki obiskovalce zmeraj vabi, da se vrnejo nazaj na vaše spletno mesto in pomaga pri strategijah SEO. Brez ohranjanja svežih vsebin, ne gre.

​Lahko dostopni kontakt in lokacija

Občinstvo vas ne bo preganjalo. Olajšajte jim sodelovanje z vami, ponudite več kontaktnih točk: telefon, e-pošto, družabna omrežja in morda enostaven kontaktni obrazec. Googlov zemljevid je samo bonus. Predvsem pa poskrbite, da bodo te informacije na voljo na enostavno dostopni strani za stike. Če posebej nimate strani za stike, lahko te podatke predstavite v nogi svojega spletnega mesta na vsaki njegovi spletni strani.

​Jasni pozivi k dejanjem

Če vaše spletno mesto od obiskovalcev ne zahteva ničesar, zagotovo ne bodo storili ničesar. Kaj je namen vašega spletnega mesta? Je obiskovalcem ta namen jasen? Tudi informativna spletna mesta želijo, da obiskovalci berejo in delijo članke, spremljajo podjetje na družbenih omrežjih, prenašajo orodja, se pridružijo poštnim seznamom ali izvejo več o organizaciji. Za lažjo predstavitev, kar si želite od svojih obiskovalcev, lahko to naredite z vključitvijo vprašanja na vsako spletno stran.

​Optimizirano za iskanje in družabni splet

Ni dovolj, da zgradite spletno stran z dobro grafično podobo, ki je enostavna za uporabo. Stran mora tudi imeti obiskovalce. V nasprotnem primeru bo ves ta trud pri oblikovanju, uporabniški izkušnji in razvoju vsebine za nič. Obstaja na stotine pravil in smernic za učinkovito optimizacijo iskalnikov. Tukaj je nekaj smernic, s katerimi je dobro začeti:

Poskrbite, da bodo obiskovalci čim lažje delili vašo vsebino. Družabna omrežja lahko pripeljejo do velikega prometa in pozitivno vplivajo na vašo uvrstitev v iskalnih rezultatih. Ne pozabite na očitne povezave za skupno rabo (tudi če se redko uporabljajo).

To je pregled nekaterih osnovnih točk, ki so potrebne za odlično spletno mesto. Ta osnovna načela vam bodo pomagala, da boste na spletu dobili večjo prisotnost in tudi prepoznavnost s tem, ko se boste približali odličnemu spletnemu mestu, ki ga potrebujete.